Klachtenregeling

We streven naar een professionele, persoonlijke, en eerlijke behandeling in onze praktijk. Mocht je ooit niet helemaal tevreden zijn over de informatie of behandeling die je hebt gekregen, dan horen we graag je mening. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing. We waarderen het als je feedback met ons deelt, of het nu positief is, suggesties bevat, of een klacht betreft. Jouw input helpt ons om betere zorg en service te leveren.


Klanttevredenheid

We houden regelmatig in de gaten hoe tevreden je bent, zodat we op de hoogte blijven van jouw wensen en behoeften. Natuurlijk kan je deze ook delen met de balieassistente en/of de orthodontist.

Klachtenformulier




Externe klachtenregeling

Bij ons wordt elk probleem serieus genomen en we doen ons best om eventuele klachten op te lossen. Als u toch nog het gevoel heeft dat we onvoldoende aandacht hebben geschonken aan uw klacht, kun je eerst telefonisch informatie vragen bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP). Zij zijn bereikbaar voor vragen van patiënten via de voorlichtingswebsite allesoverhetgebit.nl

"Als u een klacht wilt indienen over uw orthodontist, kunt u gebruikmaken van de cliëntenklachtenregeling van de KNMT. Via de KNMT zal een onafhankelijke klachtenfunctionaris kosteloos tussen u en uw arts bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden".

Meer informatie over de klachtenregeling kun je vinden op de site van de KNMT.

Klanttevredenheid

We houden regelmatig een vinger aan de pols wat betreft jouw tevredenheid. Dus als je nog wensen hebt, schroom niet om ze te delen met onze balieassistente en/of orthodontist - we bijten niet!