Klachtenregeling
We streven naar een professionele, persoonlijke, en eerlijke behandeling in onze praktijk. Mocht je ooit niet helemaal tevreden zijn over de informatie of behandeling die je hebt gekregen, dan horen we graag je mening. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing. We waarderen het als je feedback met ons deelt, of het nu positief is, suggesties bevat, of een klacht betreft. Jouw input helpt ons om betere zorg en service te leveren.
Klanttevredenheid
We houden regelmatig in de gaten hoe tevreden je bent, zodat we op de hoogte blijven van jouw wensen en behoeften. Natuurlijk kan je deze ook delen met de balieassistente en/of de orthodontist.
Klachtenformulier
Externe klachtenregeling
Bij ons wordt elk probleem serieus genomen en we doen ons best om eventuele klachten op te lossen. Als u toch nog het gevoel heeft dat we onvoldoende aandacht hebben geschonken aan uw klacht, kun je eerst telefonisch informatie vragen bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP). Zij zijn bereikbaar voor vragen van patiënten via de voorlichtingswebsite allesoverhetgebit.nl.
"Als u een klacht wilt indienen over uw orthodontist, kunt u gebruikmaken van de cliëntenklachtenregeling van de KNMT. Via de KNMT zal een onafhankelijke klachtenfunctionaris kosteloos tussen u en uw arts bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden".
Meer informatie over de klachtenregeling kun je vinden op de site van de KNMT.